20080212

leti leti leti....

čas!
Pa imam filing kot da se je teden komaj začel.

drugače pa sem v tem tednu:
ugotovil, da sem po 3h urah spanja naslednji dan bebasto srečen, si popevam bedaste srečne pesmi in se na široko režim ne vem čemu že. Včeraj zjutraj stopim iz dvigala, požvižgavam si komad "smučajmo vsi, bojan in mi..." in ko odprem vrata dvigala, vanj vstopi starejši gospod, ki si tudi požvižgava, zazdelo se mi je celo da isti komad:). Se spogledava in drug drugemu smejoč in žvižgajoč pokimava v jutro.
ugotovil, da so mi seksi punce, ki imajo čop na stran.
ugotovil, da pogrešam študij, vendar ne faxa. Samodisciplina in motivacija.
ugotovil, da je v ctkju vse polno fukiš študentk, ki so tudi prijazne, če ne pa vsaj vljudne.
Sklep: od zdaj naprej bom hodil v ctk brat strokovne revije - 2 muhi na en mah.

V ponedeljek in torek mi je uspelo ustati pred sedmo zjutraj. Sicer pod prisilo, ampak zame je to nedvomno D O S E Ž E K.

Naredil se mi mozolj na riti. Nadležno.

Za valentinovo sem vsem puncam, s katerimi sem kaj imel, s katerimi bi kaj imel in pa tistim, ki so mi kul kot prjatlce ali kolegice (nekatere sodijo tudi v več kategorij hkrati) poslal sms s sporočilom: Rad te imam. Za vedno tvoj. In to tudi čisto resno mislil.
In to samo zato, ker vsak dan hodim ali se peljem mimo unih mobitelovih reklam za valentinovo sem dobil 97 smsjev in mi grejo na kurac. Jebem ti mater mobitel, spet si me dobil. Samo sem poslal mms, ki je danes zastonj.